ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІ
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНЕ
(ІШКІ БАҚЫЛАУ ҚЫЗМЕТІ)
Сіз келесідей телефоны арқылы
50-80-88
Біздің медициналық ұйымда 2020 жылғы 7 шiлдедегi № 360-VI ҚРЗ
«Халық денсаулығы мен денсаулық сақтау жүйесі туралы»
Қазақстан Республикасының Кодексінің 35-бабына сәйкес
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІ
(ІШКІ БАҚЫЛАУ ҚЫЗМЕТІ) құрылды.
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНІҢ
(ІШКІ БАҚЫЛАУ ҚЫЗМЕТІ)
атқаратын міндеті: медициналық көмек көрсету тәртібінің бұзылу фактілерін анықтау.
ЕГЕР СІЗ:
- медициналық көмек көрсету сапасына көңіліңіз толмаса;
- медициналық қызметкерлер тарапынан дөрекілік көрсетілсе;
- тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілген медициналық қызметтер үшін медициналық қызметкерінің ақша талап ету фактілерімен кездессеңіз;
- сондай-ақ егер сіз медициналық көмек көрсету тәртібіне немесе санасына байланысты проблемалық мәселелерге тап болсаңыз
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНЕ
(ІШКІ БАҚЫЛАУ ҚЫЗМЕТІ)
Жүгінуге құқыңыз бар.
Сіздің шағымыңыз объективтілік және ашықтық қағидаттарын сақтау мақсатында комиссия арқылы қарастырылатын болады.
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІ
Сіздің шағымыңызды мүмкіндігінше қысқа мерзімде қарап, бес күнтізбелік күннен кешіктірмей шағымның қаралу нәтижесі туралы ақпаратты ұсынады.
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНЕ
емделіп жатқан науқастар, сонымен қатар олардың туыстарыда шағымдануға құқылы.
Өзіңізге қолайлы болу үшін арыз-шағымдарыңызды аты-жөніңіз бен мекен-жайыңызды көрсетіп, медициналық ұйымның кіре берісінде орналасқан арыз-шағымдарға арналған жәшікке қалдыруыңызға болады.
Сондай-ақ «ОПДО» ШЖҚ МКК-ның
(ocpz.mangystay.kz)
ресми сайтына жіберуіңізге де болады.